هدست واقعیت مجازی سامسونگ گیر وی آر Samsung Gear VR
نوشته شده توسط : تبلت فون

کمپانی سامسونگ به یکی از قدرت‌های اصلی گجت‌های پوشیدنی تبدیل شده و در این راستا اقدام به خریداری چند کمپانی فعال در بخش‌های واقعیت مجازی نیز کرده است. اولین محصول سامسونگ در بخش واقعیت مجازی Samsung Gear VR نام دارد که با همکاری Oculus طراحی شده است. کمپانی Oculus که خود از پیشکسوتان این صنعت است، قبل از همکاری با این غول دنیای دیجیتال، محصول Oculus Rift را روانه بازارهای جهانی کرده بود. طبیعتا حاصل کار مشترک این دو کمپانی، محصولی به مراتب بهتر از Rift است. البته این عینک واقعیت مجازی، عملکرد مستقل و خود اتکایی ندارد و برای استفاده از آن لازم است که حتما یکی از گوشی‌های بالارده سامسونگ مانند Note 5 و یا یکی از گوشی‌های سری گلکسی S6 و S7 در دسترس‌تان باشد. برای استفاده از این عینک ابتدا باید اپلیکیشن Oculus را روی اسمارت‌فون‌تان نصب کنید. سپس کافی است که گوشی هوشمند خود را با کابل microUSB به Gear VR متصل کرده و آن را داخل محفظه در نظر گرفته شده قرار دهید و محافظ آن را چفت کنید.

طراحی این ساعت شاید چندان خوشایند و در حد محصولات شاخص سامسونگ نباشد، اما باید قبول کنیم که عینک‌های واقعیت مجازی مانند برخلاف صنعت اسمارت‌فون‌ها و تبلت‌ها هنوز به بلوغ طراحی نرسیده‌اند و هر یک از کمپانی‌ها سبک و سیاق خود را پیش گرفته‌اند. وزن دستگاه برابر با 310 گرم است که پس از نصب گوشی، کمی این وزن برای استفاده‌های طولانی دردسر ساز و آزار دهنده می‌شود. ابعاد دستگاه برابر با 202×116×93 میلی‌متر است. سمت راست این گجت واقعیت مجازی می‌توانید یک تاچ‌پد، دکمه کنترل ولووم و دکمه بازگشت را پیدا کنید که حین کار با دستگاه مشکل خاصی برای دسترسی به آنها نخواهید داشت.

یکی از دلایلی که سامسونگ دستگاه‌های قابل استفاده با این عینک را به گوشی‌های پرچمدار خود محدود کرده، برخوردار بودن آنها از صفحه نمایش‌های superAMOLED با رزولوشن QHD می‌باشد که باعث می‌شود کیفیت تصاویر این عینک نسبت به رقبای خود یک سر و گردن بالاتر باشد. صدای سه بعدی دستگاه نیز بوسیله اتصال به گوشی فراهم شده و تاثیر شایانی به هرچه واقعی‌تر شدن تجربه کاربری می‌کند. ویدیوهای 3D نیز هم از طریق فایل‌های محلی و هم یوتیوب در دسترس است. علاوه بر ویدیوهای 3D، چند گزینه دیگر نیز هنگام استفاده از اپلیکیشن Oculus در اختیار کاربران قرار می‌گیرد که از جمله آنها می‌توان به بازی‌های رایگان توسعه داده شده سامسونگ که مخصوص واقعیت مجازی هستند، عکس‌های 3D و اپلیکیشن‌های آموزشی اشاره کرد. البته چه از نقطه نظر نرم‌افزاری و چه سخت‌افزاری، چنین گجت‌هایی هنوز در ابتدای کار خود قرار دارند و راه طولانی تا فراگیر شدن و موفقیت در پیش رو دارند. اما چنانکه یکی از طرفداران بروزترین تکنولوژی‌ها هستند و از تماشای ویدیوهای 3D و بازی‌های واقعیت مجازی لذت می‌برید، عینک واقعیت مجازی Samsung Gear VR یکی از بهترین انتخاب‌ها می‌باشد.

قیمت خرید عینک های واقعیت مجازی

قیمت خرید عینک های واقعیت مجازی سامسونگ





:: برچسب‌ها: Samsung Gear VR , هدست واقعیت مجازی , هدست واقعیت مجازی سامسونگ , قیمت عینک های واقعیت مجازی , قیمت انلاین عینک واقعیت مجازی , خرید عینک های واقعیت مجازی , فروشگاه اینترنتی , تبلت فون ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 آبان 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: